söndag 9 mars 2014

Bullbak!

Idag började jag dagen med att baka bullar! Pappas sambo fyller sextio år och jag erbjöd mig att baka bullar till hennes fest. 60 bullar till en blivande 60-åring! 


Direkt efter att jag var klar klädde jag om. På med löparkläderna och löpardojjorna och iväg ner till lilla dungen. Tre varv idag igen och totalt 4,6 km. Faktiskt en minut snabbare än i torsdags! 



Blåsigt värre som ni kanske ser 😉

Innan jag hoppade in i duschen vände jag uppochner på mig själv. Huvudstående alltså! Men det är sjukt jobbigt att komma upp när benen är så trötta... Men jag gjorde det iallafall. 😀

Igår var jag och dottern iväg till Lidköping på bandysammandrag. Det var ett sammandrag med bara flicklag. De spelade tre matcher och vann alla!!! Det blev 9-0 i första, 4-2 i andra och 5-1 i sista. Riktigt rolig avslutning för tjejerna! Nu är bandysäsongen över för den här gången. Snart dags för fotboll igen för barnen...


När jag kom hem igår väntade det här på mig: 


Ett fång vackra rosor och en mysdress från InterSport! ❤️❤️❤️ Från maken. 
På internationella kvinnodagen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar