tisdag 1 april 2014

Yes!

Nu är jag klar med alla utvecklingssamtal för terminen. Alla IUP är skrivna. Veckans lektioner är planerade och jag är redo! Redo för semester!!!

Imorgon åker jag och maken och ett par till till Belgrad! Ons-sön utan barn! I storstaden. Med god mat och gott vin och mycket trevligt sällskap! Yes!


Hoppas det stämmer... ❤️☀️❤️


Slutade jobbet 17.00. Hade tre utvecklingssamtal och var klar ca 18.45. Fixade det sista och var på gymmet kl 19.15. Och nu är jag precis hemkommen från mitt bodypumppass. Sitter och fyller på med energi och tittar igenom fejjan och insta. Och vad hittar jag då? En utmaning! 


Om jag är på? Hell yes!!! Nu kör vi april månad. Är du med?

2 kommentarer:

  1. Ha en underbar semester nu!! & njut av värmen ;-) Kramar

    SvaraRadera
  2. Säger som lillasyrran, njut av semestern!

    SvaraRadera