tisdag 15 april 2014

Nagel fix och annat trix

Dagen har gått kusligt fort! Fika med svägerskan och barnens kusin här i morse. Sen lunch lite snabbt innan det var dags att åka till Jojo för att fixa naglarna. Det blev fransk manikyr idag!


Det nya underlaget jag provade fungerade inget vidare på mig då idag tog vi gamla gelét igen. Dottern följde med idag och lekte lite med Evelyn. 

Sen råkade vi åka förbi bageriet på hemvägen... Efter fika begav vi oss på en liten promenad dottern och jag då jag hade lovat henne något litet för hon hade namnsdag. Så det blev en tidning i namnsdagspresent (och visst en till mig...).



Efter maten var det dags att dra ner till gymmet. Idag bytte jag ut bröstlåten också. Så maglåten och bröstlåten är gamla godingar. 

Imorgon ska jag testa cross fit express! Ska bli spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar