onsdag 16 april 2014

Modig

Idag kom modet, bara sådär! Jag vågade prova att stå på händer... 


Ja, jag gjorde det. I några sekunder på varje försök jag kom upp... Nu vet jag att jag klarar av min stora hydda på mina händer, så nu ska här övas.... 

Idag har jag faktiskt varit modig två gånger! Jag har provat crossfit express! Eller cross training som de kallar det. Väldigt likt bootcampen enligt mig! 
Dagens upplägg:
Uppvärmning med pinnen. Sen knäböj! Tre djupa squats med 40 kg på ryggen sen vila och repetera 5 ggr. 

Sen tre varv av:
20 Knäböj med hopp (håller i junglegymmet)
10 svingar med Bulgarian bag åt varje håll
10 slamball i marken

Sen åter till de djupa knäböjen (5 X 3) och ett avslutande varv med knäböj, svingar och slamball.


Efter det lätt lunch och en PW på 6 km i solen. Bra onsdag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar