söndag 6 april 2014

På moln?

Vid lunchtid gav jag mig ut på en löparrunda i det molniga vädret. Och vad hände? Jo, när jag precis kom ner till dungen sa GPS:en att jag sprungit 1 km... Det är typ 0,4-0,6 km ner dit.. Efter två rundor (inklusive vägen dit) brukar den pipa för 3 km. Idag sa den 3 km innan första rundan var klar!?!


Tänk om det skulle varit sant! Att jag hade sprungit 6.15 km på 28,5 min. Alltså med snitthastighetem 4:37 min/km! Den dagen längtar jag till! Är det omöjligt? Ja, i dungen är det det. Men på land borde det gå... Om typ fem år... 

Sen gick jag upp och brände av några tabata intervaller för bröst, triceps, biceps, axlar och mage. Sååå gött! Har varit träningssugen hela resan, men det fanns inget gym på hotellet. Tog med mig träningskläder så jag hade kunnat springa också, men det kände jag inte alls för. Vi gick väldigt mycket som vanligt när vi besöker olika städer, men att springa bland allt folk mitt i smeten? Näe. Så därför kändes extra gött idag! ❤️ 

Ser ni? Att även den gamla rullande magmaskinen kom fram? Läste nånstans (kanske var det Aktiv träning) att det var den bästa träningen för magen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar