lördag 19 april 2014

Jag vågade!

Modet håller i sig. Jag är så jävla feg! Vågar inte testa! Men det känns så jäkla bra när man vågar! Idag vågade jag hoppa upp på lådan! 50 cm hög och skrämmande. Helén gav som förslag att hoppa upp mellan två lådor först och landa med en fot på varje låda/sida. Sen efter 20 hopp så så vågade jag hoppa upp på ena/framåt! Så nöjd med mig själv! 

Idag körde vi två och två, fem minuter på varje station och turades om! Man kör sitt och sen vila när andra personen kör. Sen om igen.

1. Repen 30 svängningar 
2. Marklyft 50 kg (kan köra tyngre nästa gång)
3. Rekylbanden 5 ggr


4. 10 Wallball med squats 9 kg / 6 kg
5. 5 Chins / pullups med gummiband. (Sjukt svårt och tungt)
6. 10 hopp upp på lådan

Sen körde vi 4 magövningar i två varv innan vi stretchade och timmen var slut. Perfekt start på påskafton! 


Gillar verkligen det tidiga lördagspasset! Längtar redan till nästa vecka!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar