måndag 14 april 2014

Klick, klick...

Råkade visst klicka bort några tusen nyss... På vad? Vi tar det från början. 

Idag har jag suttit och kollat resor till New York... Min önskan från början var en resa till Florida och NYC med familjen i december då jag fyller 40 år! Men det kostar... Och maken är inte så tänd på idén och barnen är inte heller eld och lågor. För ska vi åka till staterna i jul så blir det ingen sommarsemester ner till Italien och Bosnien som vi brukar. Och det är tungt för barnen. Vi har åkt varje sommar sedan 2008. Och mellan 2000 och 2008 åkte vi varannat år. Så för dem är sommar = resa till Yugo. 

Så jag har funderat lite fram och tillbaka. Om vi åker till NYC, jag och maken, kan vi kanske ha råd att åka till Yugo i sommar ändå... Men då får barnen inte följa med till New York utan stanna hemma. Kläckte idén för maken idag och han gillade den! New York lockar mer än sol och bad! 

Så då blev det att jag tittade på flyg till Yugo. Och hittade flyg för strax över sju tusen kronor för hela familjen! Klick, klick och resan är nu betald! Ooops... Så det kan gå... Nu är det bara en stor önskan kvar... Att boka resa till the Big Apple! 🍎




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar