tisdag 29 april 2014

Bodypumptisdag

Ja, idag är det tisdag vilket betyder bodypump för mig. Jag bytte ut ytterligare en låt idag, låt 2 som är knäböj. Jag tog fram en gammal goding från release 84 med två långa set. Den satt fint! ;-)

Nu har jag fått reda på att pumpen tas bort v 25 inför sommaren, men cx:en på torsdagar håller i sig iaf till v 28. Kanske kör någon annan den v 29 och framåt, men då har jag semester! Pumpen kommer tillbaka v 33, då jag är hemma igen och upptrappningen inför höstschemat börjar. 

Har ingen fin bild att bjuda på idag så det får bli den här:


Imorgon är det dock vilodag. Vilodag och halv vabdag. Maken har varit hemma måndag och tisdag så nu var det min tur. Måste bara till jobbet mellan 8-10 då vi har NP i biologi. Sen får jag komma hem och vårda mina krassliga barn! 

Håller tummarna för ösregn inatt!!! 


Varför? För att min sons pollenallergi ska dämpas..... 💜




2 kommentarer:

  1. Hoppas att det lättat lite för honom nu och att tösen kryat på sig ❤️❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Något bättre båda två men inte helt fit for fight...

      Radera