torsdag 17 april 2014

Helt slut!

Vilket pass det var ikväll!!! 

Vi började med uppvärmning. Sen var det dags för testet. Testet som jag missat två gånger (sjuk första gången, bortrest andra) men fick testa på idag. 

Såhär såg det ut:


Man ska köra så många varv som möjligt på 15 min. Vem höll räkningen? Man har ju fullt upp att räkna antal repetition... 
När han sa att det var 1,5 min kvar hann jag göra lite mer än ett varv så jag räknar att jag hann göra 10 varv. Min kompis trodde jag hann fler men det tror jag inte. Jag höll samma tempo hela tiden. Jaja, träning blev det ju vilket fall!

Nästa uppdrag var detta:


Valfri ordning. Avslutar dock med hopprep. Vi som var klara tidigt fick även göra 25 ryggresningar och 25 russian twist med vikt. 



Sen lade vi oss på mage och lyfte ett ben i taget (10 rep) tre omgångar. Till sist fick magen sig en omgång. Tio nudda tårna, tio omvända curl och 30 sekunder planka, gånger 3! Slut? YES!!! Riktigt tufft och kul. Och jag som hade instruerat cx innan....

På mitt cx-pass hade jag bytt ut låt 5. Första tanken var att byta ut låt 4, andra stående, men just den låten var bästa Christin ledsen över att missa så den kunde jag ju inte byta ut. Ja, hon missade passet pga sjukt barn hemma, och skrev: tänk på mig under låt 4. Då kunde jag ju inte byta ut den!!! Så då blev det låt 5 jag bytte ut. Från release 5. 

Imorgon är det välbehövlig vila! 




2 kommentarer:

  1. 30 minuters planka ×3? Hur länge tränade ni egentligen?? ��

    SvaraRadera