onsdag 10 augusti 2016

Wow - vilket gäng!

Idag var det dags att instruera CXWORX. Kl 17:00 startade jag passet och salen var proppfull! De orangefärgade banden tog slut! Jag fick köra med ett svart band som var hur stumt som helst. Som tur var fick jag ett orangefärgat band under låt 4! Annars tror jag inte att kunderna hade sett mina rörelser alls! Och ja, nya band beställs redan imorgon. 

Det märks att vardagen är på ingång! Så många kunder på ett Cx-pass tror jag inte att vi haft sen vi startade igen efter uppehållet! Riktigt, riktigt kul! Det blir sån stämning! Underbart! Hoppas alla pass fylls på lika mycket! Nästa pass att instruera för mig är på lördag. Då är det bodypumpdags. 

Sen var det det där med att starta pulsklockan...... Kl 17:11 startade jag den! Då var vi redan på tredje låten och de två första låtarna (uppvärmningen och planklåten) missade jag alltså. 166 kcal brände jag på de sista 17 minutrarna. Jag blir så irriterad över att jag glömmer att starta klockan! Hur svårt ska det vara? Skärpning nu Kicki! 

Första arbetsdagen blev verkligen intensiv. Först jobb mellan 7-15, sen instruera efter det. Nu har jag dock landat i soffan och har precis njutit av sonens kladdkaka han bakat idag. Skönt att vara igång! Första arbetsdagen gick riktigt fort! Det måste väl ändå vara ett bra tecken? 

Gammal bild, men ändå CXworx!

Dags att beställa fler! 

Dagens lunch: kålpudding ❤️

2 kommentarer:

  1. Värsta grymma passet som kommer ge värsta grymma träningsvärken, tack värsta grymma Kicki-vännen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack superstarka superEttan, du är grym! 😘

      Radera