onsdag 10 augusti 2016

Intervaller 30-20-10

Igår sprang jag intervaller med löpargänget! Vi träffas vid 18:00, sen springer 1,5 km till platsen där vi ska köra  våra intervaller. Vi kör 30-20-10 5 ggr på rad. Sen blir det paus 2-3 minuter innan nästa omgång. Totalt blir det 4 omgångar. Kul, eller riktigt kul faktiskt! Alla springer i sitt eget tempo. 30 sekunder lugnt tempo, 20 sekunder fortare och 10 sekunder spurt. Igår var vi 10-15 st. Idag har jag träningsvärk i baksida lår! 

Efter intervallerna firade vi 'slut på semestern' med bubbel, Christin och jag. Mycket trevlig kväll. Så nu är vi igång igen  på våra respektive jobb! Fort semestern går! Var tog mina åtta semesterveckor vägen? 

Gänget och jag! 

Bubbel och babbelmys! 



2 kommentarer:

  1. Det är sååå gott med bubbel och babbel när kroppen bubblar av endorfiner samtidigt :)

    SvaraRadera