tisdag 2 augusti 2016

Morgonrunda och jobb!

Imorse vaknade jag och hörde hur det blåste ute. Det kändes inget lockande att ge sig ut alls. Det lät kallt (hur nu det låter) och motvindigt. Sängen var varm, ögonen trötta och benen sugna på att vila. Men skam den som ger sig! Jag klädde på mig och gav mig ut utan att försöka tänka på blåst och kyla...

Det blev fem tunga kilometer. Det var blåsigt. Ja, motvind! Medvinden kändes knappt! Det gick inte fort, men jag gjorde det.

Långärmat! 

Hej och hå... 

Efter frukost och dusch var det dags att börja jobba! Ja, egentligen börjar jag inte förrän den 10 augusti, men jag och kollegan arbetar med schemat. Det var klart för högstadiet innan semestern, men vi var tvungna att göra ändringar idag... Och sedan hade vi åk F-6 kvar. Så det har vi jobbat med idag. Fortsättning följer imorgon! Ev måste vi även jobba med schemat på måndag... Vi får se.

Ikväll ska vi på bio igen, Jason Bourne! Det ska bli kul. Men först, dags att fixa middag. 




1 kommentar:

  1. Härligt Kicki! Slår vad om att du inte ångrade rundan väl den var gjord ;)

    SvaraRadera