torsdag 4 augusti 2016

Morgontrött?

Snacka om morgontrött! Glömsk som få. Jo, jag vaknade vid halv åtta, klädde på mig och åkte upp till Bondebacka. Väl där och redo att sätta igång klockan så upptäckte jag att jag hade glömt pulsbandet hemma! Jaja, kl 07:55 gav jag mig iväg på min runda utan pulsband. Två varv och 27 minuter (tror jag) senare var jag tillbaka vid bilen. Nöjd och redo att åka hem och väcka dottern samt att äta frukost gav jag mig av hemåt. 

Klockan tio åkte dottern och jag iväg för att hämta mamma för att sedan styra bilen mot Linköping för att shoppa. Vi shoppade, åt lunch och babblade. En mycket trevlig dag. 

Färdigsprungen och glad

Mumsig lunch på Gula huset 




1 kommentar:

  1. Lite skönt tycker jag att se att det är fler än jag som glömmer emellanåt ;)

    SvaraRadera