måndag 15 augusti 2016

Skitrunda!

Planen var att köra bodypump. Men jag var inte sugen. Jag ville golfa! Vara utomhus! Passa på idag när solen skiner igen. Men maken var upptagen. Barnen skulle spela golf! Men det var inget idag. Vi hade blivit felinformerat. Tur vi ringde innan för att kolla. Maken fick ställa in planerna och hals över huvud åkte vi ut till golfbanan. Jag avbokade pumpen och vi bokade in oss på en niohålsrunda. 

Första utslaget blev till fyra och i den riktningen gick även andra hålet. Inte ett vettigt slag! Då bestämde vi oss för att vika av och bara köra fem hål. Två slag var lyckades vi kanske få till. That's it! Skitrunda med andra ord! Vi åkte hem istället och köpte med oss mat. Subway till barnen och wook med vårrullar tills oss. Gör om, gör rätt! På fredag testar vi igen. 

Soligt, men blåsigt...

Wook med vårrullar...




1 kommentar:

  1. Helt rätt att vara ute, sen är det ju synd att det inte gick bra men på fredag går det din väg igen, det känner jag på mig :)

    SvaraRadera