måndag 29 augusti 2016

Bortskämd och firad ❤️

Idag har jag och bästa Christin firat att jag äntligen fått mitt officiella handikapp i golf. Sen kunde vi även lägga in att vi firade ytterligare en sänkning och två birdies! Sweet lord, vad vi hade mycket att fira. 

Sen skålade vi även för att Christin ska bli frisk! Efter två veckor med allt från feber, till igentäppta bihålor och orkeslöshet har hon äntligen fått penicillin! Nu SKA hon bli frisk! Förhoppningsvis redan till lördag och tjejmilen (men det är nog inte troligt), men till hennes kommande Italienresa MÅSTE hon vara frisk. Gardasjön med omnejd måste avnjutas till 100%. Det är ju för tusan paradiset på jorden! ☀️

Sååå, min fastedag gick nog sisådär... Men jag har iallafall hunnit med att träna bodypump! Och ätit nyttigt fram tills träningen. Efteråt blev det dock korv och senare ost och prosecco... Jaja, har man något stort att fira, så är det bara att fira! Det blir snart torsdag och då är det dags igen... Tack Christin för blommor, prosecco och bästa sällskapet! ❤️ Du är bäst! 😘

Bodypump med en tredje Christine.

Blommor och bubbel från bästa Christin! 


1 kommentar:

  1. Bubbel och babbel är perfekt vid många tillfällen, för att fira och krya är bra exempel ;)

    SvaraRadera