torsdag 11 augusti 2016

BP och stjärnfall

Kom precis in från altanen efter att ha kollat upp mot himlen och stjärnfallen. Såå häftigt! Måste ut igen! Men jag vill att det ska bli lite mörkare först så jag bloggar nu och går ut igen sen! 

Idag körde jag bodypump som kund. Idag kände jag mig stark! Kanske för att jag tog i lite extra för Christine som är hemma och är febrig? Kul pass, många deltagare och bra luft! Första gången på länge då det inte var apvarmt i gruppträningssalen! 

Imorgon är det fredag! Tänk vad fort tiden går när man jobbar! :) och solen är tillbaka! Efter en hagelstorm som passerade 1 km norr om min arbetsplats (och hade glädjen att slippa) så vankas lite bättre väder igen! Blåsten/stormen som varit kan hålla sig borta! Och regnet med! Varför kan det inte bara regna på nätterna? Det vore väl toppen? 

Bp som kund idag...

Axellåten är bäst! 


Lånad bild från vän på fejjan! Vinter?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar