onsdag 31 augusti 2016

Hemska Intervaller

Imorse hände det äntligen! Jag var på gymmet innan jobbet! Intervaller stod på schemat eftersom jag missade dem med löpargänget i tisdags (pga föräldramöte). Målet var 15 st 30 sekundersintervaller. Dog efter sju! Kändes som att jag skulle svimma! Det var såå dålig luft på gymmet! Tog en promenadpaus, och körde tre till innan jag gav upp. Det blev med andra ord bara tio intervaller! Och lite mage efter det. När jag klädde om efteråt kom en annan kvinna ner (vi brukar träna samtidigt på morgonen) och beklagade sig också över hur hemskt varmt och kvavt det var. Hon undrade om ventilationen var på över huvudet taget? 

Nära döden på löparbandet...

Direkt efter jobbet plockade jag upp barnen och åkte upp till golfbanan för deras juniorträning. Självklart passade jag på att öva lite på ranchen också...

Hybriden och jag bekantar oss lite...

Lyxkäk köptes med på hemvägen... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar