söndag 21 augusti 2016

Äntligen!

Äntligen har jag officiellt handicap! Idag fick jag ihop 23 poäng! Jag hade 37 poäng innan och borde i och med dagens toppenrunda hamna under hcp 36! Spelade jättebra idag och hamnade inte i en enda bunker! Dock var jag ute i ruffen några gånger, men tog mig ut igen utan att massor slag gick åt. Lycka! Kände mig som en riktig golfare! 😊

Glad golftjej på en härlig kvällsrunda! 

Vad har hänt sen sist då? Då ska vi se... Sist jag bloggade var i onsdags. I torsdags var det jobb hela dagen och ingen träning. I fredags sprang jag en runda innan jobbet och spelade sedan en 9-hålsrunda med maken och grannarna efter jobbet. 

Lite lätt dugg och syrerik luft

Efter fredagsgolfen möttes vi av regnbågen 

Igår var det heller ingen träning, men jag hjälpte till att servera på ett bröllop under 12 timmar! 15 000 steg och stumma vader kanske räknas som vardagsmotion iallafall? 

Nu väntar en helt vanlig arbetsvecka. Första veckan med vanliga lektioner och med min nya klass, 7C. Hoppas ni får en härlig vecka! 









2 kommentarer:

  1. Stort grattis 👏😀
    Officiellt hcp = prosecco! Det är sen gammalt, när?

    SvaraRadera
  2. Jaaaa! Det är klart det är! Kanske söndag? Det är även bra mot kittlande halsar! 😘

    SvaraRadera