lördag 6 augusti 2016

Sökes: min energi ☀️

Igår morse var det dags för yoga igen. Passet började redan kl 7:30, så det var bara att gå upp med tuppen! Igår var det kollegan Maria som instruerade. Det var hennes första yogapass, men det gick hur bra som helst! Jag kände dock att jag var trött i axlarna sen torsdagens bodypump...

På eftermiddagen spelade vi golf i grannkommunen. Det var första gången ever för mig att spela på en annan golfklubb än den jag är medlem i. Det gick sådär... En del slag gick jättebra, men andra gick inte alls... 

Imorgon ska vi återigen testa en annan golfbana. Plötsligt händer det! Kanske blir det tillochmed så att vi går 18 hål...

Idag var det bodypump igen. Samma instruktör som i torsdags, samma värme i salen och lika många kunder som då. Så det borde vara samma upplevelse och samma känsla idag som då. Men det var det tyvärr INTE! Idag hade jag ingen energi alls! Inget go, inget driv, ingen energi. Men nästa gång hoppas jag på att energin är tillbaka...

Dagens instagrambild 

Just nu... Lemonad i solen och ljudbok i öronen. Det är spännande nu! 

Bara en timme kvar.... 







1 kommentar: