måndag 22 augusti 2016

7,5 av 10!

Idag har jag kört pump. Nästan ett helt pass... MEN så var jag tvungen att åka och hämta barnen. Så mitt i favvolåten axlar, när vi byter från fria vikter till stång, så smet jag från passet. Jag bad kollegan Christine som instruerade om hjälp att plocka undan brädan, hantlarna och mattan efteråt för att inte störa kunderna. Så, 75 % bodypump gav 290 kalorier! 

Dagens instagrambild - från uppvärmningen på dagens pass! 

Idag började mitt nya liv igen! 5:2, here we go! Bra 500-dag idag. Nästa fastadag blir på torsdag. Men imorgon, då ska jag äta igen. Vanligt. Men inget godis/choklad/fika! Vanlig mat och inget sött. Hur svårt ska det behöva vara? 😬


1 kommentar:

  1. Hoppar med på inget godis/choklad/fika-tåget :) 5:2-tåget däremot stannar inte vid min station ;)

    SvaraRadera