tisdag 1 oktober 2013

BodyPump 87!

Idag körde vi hela passet från början till slut! Passet är bra! Extra kul när bästa Christin är med! Idag var hon stark! 😍

Sen var det squat challenge med 55 extra knäböj. Extra undrar du? Jo, bodypumppasset innehåller mer än 120 knäböj! Så idag körde jag de 55 knäböjen utan stången...

Veckans CXworxpass blir på fredag istället för torsdag! Så jag siktar på Fålis med löpargänget på torsdag! Kanske till och med får med mig dottern... 😍

Idag kom nummerlappen till broloppet på söndag! Tydligen är 5 km loppet bara 4,5 km... Känns trist... Jaja, då orkar jag ju runt iallafall... 😉

Hittade tränings expo i januari! Min namne Kristin Kaspersson är där! Då måste jag ju dit! 😍😃😍






2 kommentarer:

  1. Kanske även den andra namnen hänger med ;) Tack för härligt pass!!

    SvaraRadera