måndag 28 oktober 2013

Ledig - höstlov!

Kl är 7.00 och jag är vaken trots att jag och barnen är lediga hela veckan... Fast det är klart, klockan är ju 8.00 egentligen.

Dagens enda planerade sak är thaimassage kl 11.00! Jag har aldrig fått just thaimassage så det ska bli spännande! Jag fick ett presentkort som tack för att jag (och två kollegor till) gjorde skolans schema på semestern! Självklart fick vi dagar att plocka ut också, men massage som lite bonus vilket var omtänksamt och gulligt. 

Sen får vi se om det blir löpning eller bodypump. Christine som har sitt pass ikväll kände sig lite hängig igår så om det håller i sig tar jag hennes pass idag! Annars blir det en runda ute istället! 

Imorgon bitti är det äntligen dags att fixa naglarna!!! De ser inte för roliga ut just nu.. På höger hand har jag bara en förlängning kvar, men på vänster sitter alla kvar! Tydligt vilken hand jag använder och vilken hand som inte gör ett skit! 😉

På onsdag blir det bad med barnen och deras kusiner till deras stora lycka och jag får umgås med min fina härliga svägerska!!! 

Men imorgon vill jag måla om i vardagsrummet! Och varför inte i sovrummet när jag ändå är igång... Blir det färg över tar jag sovrummet oxå! 

På torsdag blir det då måla hela dagen också och på fredag kväll kommer makens sida hit, så då måste det vara klart!!! 

Sen är ledigheten ett minne blott!

Som tur är så är det då bara sju veckors jobb tills jullovet! 😍

Sista veckan för:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar