onsdag 9 oktober 2013

Grym dotter!

Fjärde gången i sitt liv typ som hon springer, min snart nioåriga dotter! Första gången var för ca tio dagar sedan. Sen sprang hon med mig och sin kompis dagen efter det. Bägge gångerna ca 1,5 km. I söndags var det dags för tredje gången och då var det Broloppet på 2,3 km med medalj, T-shirt, banan och dricka vid målgång... Idag pinnade hon på 2 km utan att stanna när vi gav oss iväg! Hon tog ett varv i vår dunge och jag tre, som blir strax under 5 km med vägen dit och hem! Duktigt gjort rycker jag! 

Har kommit över rädslan för överfall/kidnappning/våldtäkt/bortrövandebra i dungen! Idag mötte jag två kvinnor som sprang... Det som nu är läskigt, eller mer jobbigt är att alla flerfärgade höstlöv döljer alla tusen trädrötter!!! 🍁🍃🍂🌿🍁🍂🍃🍁 

Vickade till mig lite men ignorerade och sprang vidare, så nu känner jag ingenting! När jag kom hem gjordes även dagens 120 squats! 

Nu laddar jag inför dubbelavsnittet av GREY'S ikväll!!!! 📺📺📺😍😍😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar