tisdag 15 oktober 2013

Bp 88 och Cx 13

Idag kom mailet om att bokningen öppnades för nästa kvartal! Jag bokade direkt, som vanligt! Den här gången blir det i Jönköping igen. Gillar verkligen gymet där, Nordic wellness! 

Fast det var självklart inte lokalerna som gjorde att jag valde Jönköping över Norrköping, utan att CXworx finns där! I Norrköping finns duktiga Jimmy, men jag väljer cx-kvartalen över Jimmy! Jag får nöja mig med någon Adam på pumpen och Pernilla B på cx. Det känns helt sjukt att det redan är dags för nya releaser!!!! 

Känns som att det var igår det var Super Saturday och release på ubp 87 och cx 12. Vecka 44 byter jag ut någon/några låtar i bägge programmen! Men en vecka till kör jag originalen! 

Idag var det dags för att instruera bodypump igen! Lade på lite extra vilket kändes bra! Känner dock av yogan i både axlar och triceps....

Nu efter fotbollens upp och ner är det dags för sängen.... God natt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar