onsdag 30 oktober 2013

Bodypump och målning


Igår kväll fick jag hoppa in och vikariera på bodypumpen eftersom ordinarie instruktör var hängig... Och idag körde jag mitt egna bodypumppass! Härligt! 

Jag har bytt ut tre låtar på passet. Låt 1, uppvärmningen, till bonuslåten som var med på skivan och låt 9 och 10 från release 84! Låt 9 är maglåten och låt 10 är stretchen. Vet inte vad jag ska byta ut mer... Release 87 är så bra... 

Igår förmiddag var jag på thaimassage för första gången! Lite annorlunda en svensk massage... Hon var snabb i rörelserna och masserade, sträckte och bankade.. Spännande upplevelse! 😉

Imorgon ska jag oxå testa något nytt, för mig, nämligen Bodybalance! Kl 8.30 är jag tillbaka på gymmet för att prova passet innan vi beger oss till simhallen med barnens kusiner. Vi tar inte stans simhall utan åker iväg en timma för ett mysigare ställe med rutchkanor, strömmar mm 👍😊

Annars lär lovet mest bestå av målning... Började måla om i vardagsrummet idag och har grundat ca 40 av de 60 m² innan färgen tog slut.... Det skulle räcka till mer men tapeten suuuger såååå... 

Efter kvällens pass på gymmet tog jag istället och körde första omgången med färg ovanpå grundfärgen på 30 m², så nu är det bara en omgång kvar på halva rummet och tre omgångar kvar på 1/3 av rummet och resten 2 lager kvar... Tjihoooooo! 😅

Hoppas få hjälp av maken imorgon efter att vi varit och badat! Imorgon är annars barnens dag! 

Natti natti...

Räddningen ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar