måndag 1 september 2014

Välkommen september

Jag har ju skrivit tidigare om att september ska bli min yogamånad, och döm om min förvåning när det här är det första jag ser när jag kollar Facebook efter jobbet:


Ännu roligare när det står att tre solhälsningar per dag första veckan är en bra start (precis det som jag gjorde förra veckan...). Men det fortsätter jag med den här veckan också.

Idag fick jag hoppa in och vikariera på kvällens bodypumppass. Och imorgon har jag mitt pass. Och sen lite yoga efter det... Tre solhälsningar tar tio minuter med min app. Precis lagom...

Den här veckans planering ser ut såhär:


På lördag ska jag och bästa Christin prova tabata strenght för första gången. Det är ett av Actics nysatsningar. Även tabata Cardio börjar på lördag, men det testar vi nog på måndagen nästa vecka. 

Just det, måste nog ta och boka det... 




2 kommentarer:

  1. Ibland är det nog förbestämt vad vi ska ta oss för ;)

    SvaraRadera
  2. Tabata cardio är grymt! Jag kör det på. Tors kl 17. Kom in och testa!

    SvaraRadera