torsdag 18 september 2014

Glömsk!

Jag glömde ju berätta om vad som kände i tisdags på pumpen... På fjärde låten, rygglåten, RINGDE telefonen... Jag använder ju mobilen för att spela musiken och jag hade glömt att sätta mobilen på flygplansläge... Så mitt i låt fyra sänktes ljudet och då visste jag ju direkt. Så fort neka samtal och kicka igång låten igen... 
Pinsamt var bara förnamnet! Men jag sa att det var första gången sedan år 2000 när jag började som instruktör på mitt nuvarande gym, så det var väl väntat... En gång på 14 år alltså... Ifs har jag inte använt mobilen hela tiden men ändå... 

Idag blev det hela CXworx 16. Det gick bra. En miss dock som inte märktes som tur var... Nu är set bara de fyra sista pumplåtarna kvar som ska pluggas in! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar