söndag 7 september 2014

Vilken dag!

Min dag i bilder: 
Frukost efter Power Yogan. Fick inte i mig  någon frukost innan pga lätt baksmälla... Inget att bry sig om i vanliga fall men när man börjar dagen med en timmes power yoga där huvudet mer eller mindre är neråt hela tiden är det inte så lyckat...


Efter frukosten ute på altanen satte jag igång och rensade häcken... Fyra timmar senare var jag klar! 

Då bar det av på en mils promenad med bästa Christin! Oj vad vi skrattade när vi tog bilderna av våra nya skor på bron 😂

Dagen avslutades med pizza och coca cola! För det är man så värd när dagen börjar med hangover! 

Nu har jag pluggat in två nya låtar till pumpen imorgon. Imorgon blir det till att vikariera igen på pumpen. Och innan det testa tabata Cardio... Hm... Lär kännas! 


1 kommentar:

  1. Vad duktig du är, två låtar! Det blir nåt att se fram mot ��

    SvaraRadera