tisdag 23 september 2014

Ingen vanlig dag!

Nej, idag är det ingen vanlig dag utan bästa Christins födelsedag! Denna omtänksamma, kloka, givmilda, härliga, underbara och fantastiska kvinna som jag är så glad över att ha i mitt liv. I min innersta krets. Hon är MIN Christin! 💞


Hon säger aldrig nej, fast hon ibland borde... Hon är egen företagare, ensamstående med två aktiva barn (ishockey, fotboll, friidrott mm) och har ändå alltid tid för mig när jag undrar helt apropå om hon ska med på yoga, eller tabata eller på vinprovning som på fotot ovan. Samma kväll ringer jag, vad gör du? Ska du med på vinprovning? 💞

Hon kommer förbi med tidningar titt som tätt. Hon kommer med en bok och godis om jag är sjuk och däckad (tyvärr är jag inte lika observat... 😁). Eller blommor! För observant är hon! Vet inte hur människan bär sig åt! 


Så grattis fina bästa Christin på din dag! Jag är så glad att du är MIN Christin 💞



1 kommentar:

  1. Åh tack vännen! Jag blir alldeles rörd ❤️❤️❤️ Är så glad över dig ��

    SvaraRadera