söndag 14 september 2014

BodyBalance

Idag gick jag på bodybalance! Det var flera månader sedan jag gick på det, men tycker det är ett bra komplement till power yogan. Visst, man blir inte i närheten lika svettig, men det är ändå flera lika/liknande övningar. Bästa Christin var med för första gången och jag tror att hon gillade det också...

Idag började vi med att gå och rösta. Sen  kom syrran med sina tre tjejer. Vi käkade lunch, gick till Stadium Outlet och fikade. Och pratade. Och gosade. Och mös! ❤️

Igår var mina svägerskor här med sina familjer. Vi bjöd även över grannarna. Vi åt fantastisk god mat (förrätt, huvudrätt, efterrätt samt kex och ost) och drack gott vin. Och spelade spel! Rita och gissa. Killarna mot tjejerna och tjejerna briljerade! Igen! Klockan blev visst nästan 02.00 innan vi skiljdes åt... Mycket trevlig kväll med andra ord! Men nu är jag trött! Det blev inte många timmars sömn inatt! 



1 kommentar:

  1. Jag gillade det! Det var inte första gången men det var flera år sen sist så nog känns det som fösta gången ;)

    SvaraRadera