onsdag 17 september 2014

Jag har axlar!

Ja, det känner jag idag! Efter att ha kört bodypump både måndag och fredag med lite mer vikt än annars på den tunga axellåten så känner jag idag att jag har axlar. De känns. De finns där! Men än så länge värker de inte. Men det kanske ändras eftersom jag ska på power yoga ikväll...

Tillbaka till pumpen! Nu har jag lärt in sex av tio låtar på bodypumpen och förra veckan tre av sex låtar på cx:en. Mitt mål är att lära in de tre sista låtarna till cx-passet idag eftersom jag har cx imorgon. Men det är inte hundra än.... Igår lovade jag att köra hela nya pumpen nästa vecka. Så jag vet vad jag gör i helgen...


Jag har låt 5, 6, 7 och 10 kvar att plugga in på pumpen och låt 4-6 på cx:en... Bäst att börja direkt... 😉

1 kommentar:

  1. Heja heja!! Du är duktig du, det kommer spruta cx och BP ur varenda por på dig sen :)

    SvaraRadera