onsdag 10 september 2014

Vila

Idag är det vilodag. Efter fyra dagar med träning är det idag vilodag. Funderade på att gå på poweryoga ikväll, men förnuftet kom över mig. Kroppen behöver vila.

Igår var det bodypump igen. Grannen var med och körde för andra veckan i rad. Tyvärr går hennes två veckors prova på kort ut på fredag så det var nog sista gången på ett tag... 

Jag körde samma pass som dagen innan med två nya låtar, tre gamla och resten var från release 90. Till nästa vecka hoppas jag att jag hunnit lära mig tre låtar till iallafall... 

Imorgon är det CXworx igen. Förra veckan körde jag nya uppvärmningslåten så jag bör plugga in en eller två låtar till tills imorgon... Minst en till ny låt har jag lovat! 

Just nu sitter jag med hårfärg i håret! Sexigt värre... Men det bjuder jag på! 


Innan det är dags att nanna kudden är det 10 minuter yoga som gäller! 
🙏 namaste 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar