fredag 29 augusti 2014

Yoga hemma!

Har laddat ner en bra app! En yoga app. En app att yoga till här hemma! 


Det finns hur många yogaprogram som helst. Och tydligen kan man mixa sem som man vill, men så långt har jag inte satt mig in i det än. 

Den här veckan har jag yogat 4 ggr a 10 minuter! Kort och bra som en början att få. In en vana. Det är min plan iallafall. 

Min plan var att börja dagen med 10 minuter yoga varje morgon, men det hände ju inte... Istället har det blivit 4/5 kvällar! 

Idag laddade jag ner två pass till. En på 15 minuter och en på 30 minuter. Ska testa den längre imorgon tänkte jag. Det finns även 60- minuterspass, men det får vänta! 


Hon talar engelska på passet och under tiden spelas soft musik. Jag brukar tittar på paddan samtidigt, men ikväll klarade jag det genom att bara lyssna. Tjihoo! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar