tisdag 26 augusti 2014

Tisdag

Tisdag och bodypump! Det var ett härligt gäng och det kändes bra. Förutom i mitt högra knä! Vet inte vad som hänt... Men det knäpper/knakar i det när jag böjer det, går och cyklar... Hoppas det är tillfälligt... 

När jag kom hem körde jag 10 minuter yoga. Tre solhälsningar via en app. Igår körde jag också 10 minuter fast innan läggdags. Min plan är att september ska bli en #yogaeverydamnday månad. Även om det kanske bara blir 10 minuter... Så nu värmer jag upp lite inför det 😉


På paddan ser jag rörelserna samtidigt som jag lyssnar till en lugn engelsk röst. 

Igår beställde jag nya löparskor!!!


Med 10% rabatt blev det 1080 kr! Helt ok... Tjänar över 500 kr att beställa från England. Nu är det tillochmed fraktfritt till Sverige om du beställer över 40 pund.., det är ju inte allt för svårt. Bara de här gick ju på £ 94... 

Förhoppningsvis kommer de innan helgen! 😊

Nä, nu är det läggdags! God natt! 


1 kommentar:

  1. Vad tråkigt med knä't. Hoppas det är högst tillfälligt!!

    SvaraRadera