torsdag 21 augusti 2014

Träningsvärken from hell

Shit vilken träningsvärk jag har! Har undrat hela dagen hur jag ska klara av att ha mitt CXworxpass ikväll. Men det gick! 


Jag gick till repapersonalen när det var 12 minuter kvar och frågade om någon var bokad eller blir det bara 2 kunder idag? 😁 nej sa hon, det är 31 bokade men det har inte kommit så många än...

När jag fick tillbaka till salen efter att ha hämtat headsetet var salen nästan full! Härlig känsla! Men shit vad kroppen kämpade emot idag... 

Efter passet sa Lillan att hon lagt ner cx nu och kommer köra core istället. Vi på Actic kommer köra cx fram till nyår sen tas det bort och Actics egna pass kommer in i stället. 
Är du sugen att köra core? Undrade hon, men svaret är nej. Min tanke är ju att lägga av helt i jul......... Eller...... Ska jag verkligen det? 

OM jag fortsätter att köra pump EN gång i veckan så har jag ju faktiskt möjlighet att nyttja gymmet... Jag vill ju komma igång med styrketräningen igen... Såååå jag funderar väl ett tag till. Jag har inte sagt nåt än till Lillan, så hon räknar med mig i pumpen även i vår. 

Den som lever får helt enkelt se... 


1 kommentar: