tisdag 5 augusti 2014

Utmanad

I söndags blev jag utmanad av syrran att springa 5 gånger under två veckor. Igår var det någon helig dag så då vågade jag inte, men i morse gav jag mig iväg. Det blev min vanliga runda på 5,2 km. 


Det blir nog sista joggingrundan för den här semestern. Imorgon tar jag nog en PW efter att fam Roth/Larsson/Karlsson gett sig iväg tidigt imorgon bitti.

Imorgon kl 15.00 lyfter vi här ifrån och landar sedan på Arlanda runt kl 22.30. Eftersom vi kommer hem rätt sent och inte har någon mat hemma så bokade vi ett hotellrum i Kungens kurva. Så hem till oss kommer vi nog inte förrän till lunch på torsdag. 

Igår var vi åter igen på bästa pastarestaurangen "Mala Stanica". 


Deras hemmagjorda pasta är makalöst god! Den är gudomligt god! Den finns i flera olika former och har tuggmotstånd. Såsen är mer som en kräm. Kycklingen är perfekt stekt i små bitar och rätten är sedan toppad med krossade valnötter 💛

Innan pastan åt vi šopska sallad och ett glas vitt, men till pastan tog vi ett glas rött. Tyvärr orkade vi inte med någon efterrätt, men den tar vi nog ikväll... 

Du undrar kanske vad för efterrätt? Chokladsufflé förstås 😜








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar