lördag 23 augusti 2014

Bodypump och uppochner

Började dagen med bodypump tillsammans med Christin för instruktören Camilla. Många utbytta låtar bjöd hon på (men maglåten hängde jag inte riktigt med på) men annars gick det bra! 

Väl hemma övade jag lite på huvudstående framför väggen (40-50 cm ifrån ifall att...), men utan att nudda den ändå! Vågar inte riktigt stå mitt i rummet än, men snart så! Känns skönt nu när jag fått öva lite på gräset! Modigare liksom. 


Imorgon bitti är det dags för power yoga igen med Carola! Får se till att det inte blir för mkt vin ikväll när vi är hos grannarna...

Vi kom precis hem från svägerskan Bibbi. Vi blev bjudna på lunch som tack för hjälpen då maken hjälpte Rickard med pooltaket. Så bortbjudna både på lunch och middag idag! En dag helt i mitt tycke! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar