lördag 16 augusti 2014

PW utan P, alltså W

Startade dagen meden PW, en långsam sådan så det måste nig räknas som en W. En promenad helt enkelt! Inget tempo, intrycket puls och inget flås! Första ansträngningen på tio dagar! 


Sen blev det kesoplättar till frukost! Såå gott! Och lyxigt även utan grillad kyckling. 

Resten av dagen satt jag på altanen typ. Maken fixade ny hemlagad pasta, luftade bandykläderna, lät barnen prova skridskor, kläder, hjälmar mm och jag solade samtidigt som jag lyssnade på min ljudbok... Nu är jag lite röd i både ansiktet och på bröstet...


Kvällsmat intogs på hamnkrogen med grannarna. Efterrätten tog vi hemma, hallon och chokladgelato som blev över igår! På vägen hem såg vi regnbågen..


Strålande vacker! Nu sluts ögonen för imorgon är det power yoga kl 9.30! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar