fredag 5 april 2013

Shit, var är min kondis?

Intervallträning mellan lyktstolparna i morse... Orkar ingenting!!! Var är min kondis? Det är straffet för att jag inte sprungit något i vinter utan har styrketränat istället... :(

Men styrketräning är KUL! Trodde aldrig att jag skulle säga det.. Bästa Christin och jag körde axlar, biceps och triceps igår efter CX-passet och avslutade med repen... Fullt av folk på gymmet... Föredrar helt klart tisdagsmorgnarna då vi brukar vara fem sex personer i gymet :)

Dagen började iaf med intervaller och väl hemma blev det tabata med utfall framåt och bakåt samt armhävningar och plankan.

Dagen fortsatte sedan med 1000 m simning när barnen badade i simhallen i Mjölby! Bra dag! :)

Ikväll är det jag som njuter av ett glas rött till maten! Lyxigt nog är vi bortbjudna både ikväll och imorgon kväll:)

Bilder från igår och imorse :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar