tisdag 16 april 2013

Annorlunda tisdagsmorgon!

Började dagen på gymet idag också, även om det var en timme senare än vanligt. Och det var det första jag fick höra från vår stammis som är pensionär: - trött i morse? Du är sen idag... Vi brukar ju mötas i dörren vid 06.30 annars på tisdagar.. Idag var klockan närmare 7.30..

Anledningen var att jag skulle vikariera på Cx-passet kl 8.00 och gubben behövde sticka tidigt till jobbet. Men 30 min styrka hann jag med iaf! Få reps, men tungt. Det blev bröst, axlar, triceps och biceps. Och CXworx efter det med ett stort och härligt gäng! Bästa Christin var självklart där också! :) Ska nog byta ut låt 4 till fredag.. Den verkar svår för kunderna att få till...

Snabb dusch och iväg till jobbet där några elever frågade om jag varit och simmat.. Var håret så blött? ;)

Nu när jag cykla hem var det över +15 grader!!!! Är våren här nu?

Bild: gammal bild, men CXworx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar