fredag 26 april 2013

Illamående :(

CXworx på schemat! Jag på scenen, magen strejkar, värker, gör uppror... Illamående, och instruktör... Bra combo!!! NOT! När det var dags för mountainclimber ville jag kasta in handduken... 😒

Låten efter det lägger vi oss på magen och gör rygglyft! 😁

Men jag klarade det!!! Då var det bara att klara av cykelturen hem... MEN då kommer bästa Christin, räddaren i nöden, och säger: ska jag skjutsa hem dig och cykeln, jag har cykelhållare!!! 😍😍😍

Tack bästa underbara fina fantastiska Christin, du finns alltid där för mig! ❤

Vad är det som spökar då? Kvarg, tror jag.... Kan det vara så? Har ätit det många gånger förut.. Men nu när jag ätit det spökar magen. Har jag blivit laktosintolerant efter att ha ätit laktosfritt hemma de senaste fem åren? Diskuterade det med bästa C och vad gör hon då? Jo, åker och köper mig en laktosfritt variant!

Behöver jag säga mer? Hon är BÄST!!!

Jo, efter samarin, mat och bubbelvatten känner jag mig mkt bättre!!! ❤❤❤

Bild: till Bästa Christin 😘



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar