onsdag 10 april 2013

Dags att slänga in handduken!?!

Fyyyy, vad TUNGT!

Vad är det som händer? Var är min kondition? Var är min tränade kropp? Var är känslan? Andningen? Njutningen?

Som bortblåst!!!

Är det åldern.......??? Närmar mig 40 med stormsteg (även om det är 1,5 år kvar). Känner mig tung, fet, plufsig, otränad, flåsig och omotiverad! :(

Halvmarathon om FEM veckor? Skulle INTE tro det!!!! Orkar inte ens 4 km... Typ dör...

När jag tänker att jag skiter i varvet och satsar på MILEN i höst! DÅ känns det bra, kul, lockande och så rätt! Favvomilen Hässelbyloppet den 14 oktober med satsning att komma under 50 min (iaf under 52 min) känns sååååå mycket bättre än att typ GÅ runt varvet...

Ja, så får det nog bli! .... Eller?

Bild: Tung pustande joggare.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar