lördag 27 april 2013

PW

Vaknade tidigt, strax före sju, och funderade på om jag skulle springa eller ta en promenad. Eftersom magen spökade igår tog jag det säkra före det osäkra och valde promenad. På med kläder, tom ryggsäck, hörlurar och iPhone knallade jag iväg mot affären. Nya ljudboken, en deckare av Peter Robinsson, höll mig sällskap under promenaden.

Första stoppet var i affären för att fylla på med ägg, frukt och pålägg. Andra stoppet var på favoritbageriet där brödet inhandlades till frukosten.

En timme senare var jag hemma hos familjen igen och satte mig vid dukat bord och njöt av frukosten. Grabbarna stack sedan till fotbollen medan vi tjejer lite innan vi åker ner och kollar på dem. Ser ut att bli en solig dag även om det blåser en del. Hoppas kunna lura med mig familjen till storstan sen för att shoppa lite... Hoppas kan man ju alltid göra... 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar