måndag 15 april 2013

Nu är det bestämt!

Ja, nu har jag bestämt mig! Jag står över Varvet i år. Bästa C hade bestämt sig redan för en månad sedan, men jag var inte redo då. Men nu är jag 110% säker! Jag hade så dåligt samvete för svågern...

Han har vacklat några gånger, men vi har fått honom på banan igen tidigare år... Så jag tänkte om han vill åka får jag helt enkelt hänga med och heja! När jag sedan väl sa till honom att jag helst står över kom han på att han var ändå utomlands då!!! :)

Så nu är det bestämt, och det känns sååååå skönt! :)

Och inte nog med det! Idag bokade jag kvartalsutbildningen i CXworx och Bodypump i Norrköping den dagen! Ska bli sååå kul!

Imorgon bitti är jag vikarie på cx-passet! Hoppas hinna med lite styrka innan också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar