måndag 24 februari 2014

Yeah!

En PW i solen så fort jag kom hem från jobbet. Så skönt! I hyggligt tempo också.


Sen körde jag fem tabataintervaller. Första intervallerna körde jag knäböj. Jag har ju mitt pass imorgon och jag har inte kört pump på TRE veckor så dagens knäböj var enbart för att klara av morgonens pass... 

Andra intervallsetet körde jag triceps. Jag körde varannan omgång dips och varannan tricepspress över/bakom huvudet. 

Tredje omgången blev ben igen. Utfall framåt växlades med utfall bakåt. Här strejkade rumpan rejält efter min PW och knäböjen...

Fjärde omgången var bicepscurls och femte var för bålen där jag varvade armhävningar och plankan! 

Så idag blev det ca 40 min PW och 5x4 minuters tabataintervaller och tog ca 70 minuter. Både Cardio och styrka! Nöjd! 

1 kommentar: