torsdag 27 februari 2014

Torsdagstradition

Min dotter, hennes bästis och hennes mamma och lillebrorsa har fixat en torsdagstradition! Olivia följer med bästisen hem efter skolan och leker och käkar mellis. Sen möts vi alla på gymet när mitt pass börjar kl 17.00. När passet är slut efter 30 minuter så hoppar det gänget i poolen och myser och sen går de till Subway och käkar! Även om det inte blir bad eller lek så säger dottern: 
- torsdag idag = Subwaydag....

Idag hade inte jag mitt pass, men jag deltog som kund. Sen fixade maken med sonen och hans träning så då fick jag möjlighet att bada med lilla gänget. Och sen gick vi förstås till Subway! Då var jag vrålhungrig och beställde en stor baguette... Men orkade bara halva ändå. 

Så det blev inte tabata idag som planerat utan cx och bad. Men det var en mysig dag! 

Idag fick vi nya cx- och bodypump-releaserna skickade till oss på mailen! Har inte kollat på dem än, men hinner nog kolla in cx-passet ikväll iallafall... Bodypumpen sparar jag nog till lördag... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar