måndag 10 februari 2014

Näradöden upplevelse!

OMG!!!! Snacka om monsterpass! Flåsa som ett svin! Näradöden upplevelse! Var är kondisen? Kommer jag kunna gå imorgon? Noooo, NO way! Benen skakar redan av ansträngningen och chocken! 
Nu undrar du kanske vad som tog död på mig? Jo, burpeesarna!!!!! 


Squatsen märks inte ens! De känns som andningspauser... Såhär illa får det inte fortsätta vara! Nu kommer jag plåga mig igenom det här passet en gång i veckan! 


D Ö D... Nästan iallafall....


Vad har jag gjort mer? Jo, varit och gjort tanitavägning. Varför? En kollega på gymet utbildar sig och ville ha en försökskanin. Så nu ska jag försöka förbättra mina värden till slutet av maj. Mitt mål är att gå ner 4 kg tills dess. 
1 kg/ månad alltså. Det borde inte vara omöjligt. Och även om vågen inte ändrar sig så hoppas jag att jag ökar i muskelmassa och minskar i fett! 

Enligt vad vi kom fram till så äter jag alldeles för lite! Det borde jag kunna råda bot på... 


Nu ska jag fixa sallad till kesopajen som är i ugnen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar