torsdag 20 februari 2014

Energifrukost!

Började dagen med en promenad med bästa Christin! En promenad som efter ett par kilometrar slutade på bästa bageriet för frukost. 


Underbart gott energibröd med Philadelphiaost på! Mums! Och en kopp kaffe förstås... 


Det blev totalt sex kilometer i lugnt mak. Det är under promenaden jag fyller lungorna med frisk luft! Det är då, på morgonen, som jag mest energi i kroppen. Sen går energikurvan ner och förkylningskurvan upp. Och huvudvärken ligger konstant där hela tiden... Tjihoo! 


Nu är det vinterlandskap igen! Lite skillnad från i måndags... 


Idag fick jag ett trevligt sms från Team Sportia om att de har halva reapriset nu! Så jag tog ett litet stopp där när jag skjutsade dottern till kompisen. Vilka fynd jag gjorde! En tunn jacka och träningsövertröja för totalt 273 kronor! 


I like it!!!! Tröja 124 kr och jacka 149 kr med 50-kronors rabatten! Yeah!!! ❤







1 kommentar:

  1. Tjohoo! Nu är jag här igen och kollar till dig :) tack själv för gå-fika och tack för tipset om rean på TS. :)

    SvaraRadera