tisdag 25 februari 2014

Träningsvärken Allan!

På stapplande ben klev jag in i Gruppträningssalen ikväll och tog mig försiktigt upp på scenen... Hur tänkte jag igår? Brukar inte kloka tankar komma när man är ute och går? Då lät det som en bra idé att knalla upp på övervåningen och ge benen och rumpan en omgång med knäböj och utfall... Hm... Idag känns inte den tanken så genomtänkt... 

Träningsvärken kändes lite smått i morse, men inte så farligt. Vid lunch lät jag varje gång jag reste mig och satte mig på stolen. På eftermiddagen var jag tvungen att hålla emot när jag satte mig ner (helst på toastolen...). Men men, det brukar ju ge med sig på uppvärmningen... 

HA, trodde jag ja! Icke sa Nicke! Den gav inte med sig alls. Varken under knäböjslåten eller utfallslåten... Hade fortfarande stolpar till ben när jag lämnade salen och gick upp för trappan! 

Jag kände även av träningsvärk i biceps och triceps, men den var bara skön! 

Men vet ni vad? Idag var det riktigt kul att träna!!! 😀 Längtar till kvartalsutbildningarna på söndag!!! ❤







1 kommentar:

  1. Kul att passet kändes roligt (trots Allan som inte ville låta dig träna ifred)

    SvaraRadera