torsdag 14 februari 2013

Inställda intervaller!

Jag står över mina planerade intervaller idag! Trots att vädret är perfekt att springa i... Jag tänker inte ens ta en promenad! Varför? Jo, börjar känna kill i halsen... :(

Känner inget sug alls i kroppen för att träna, vilket är är ovanligt! Rädd för att kroppen säger att jag ska vila, idag oxå.

Knoppen säger däremot att vädret är toppen, underlaget mjukt och det är ljust och vindstilla ute! SPRING!

Men nej! Jag är rädd om mig just när det gäller halsen! Hade lunginflammation i dec 2011 och i feb. 2008... Inget jag vill uppleva igen!

Så istället blir det att krypa ner i soffan, läsa en bok, njuta av goda ostar (primadonna och gruyere) och dricka te!

Imorgon ska jag må bra igen! Och intervallerna får jag helt enkelt beta av på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar